fredag 29 augusti 2008

Träningstest

På morgonen igår när jag vaknade upp var jag tillbaka i mina gamla vanliga gängor igen så inget gnäll längre på träningen :)

Hur som helst. Igår kom jag på ett litet roligt träningstest som jag skall utföra mellan 1:a - 11:e September. Detta test hjälper inte bara mig att motivera mig att träna mer o äta nyttigare, utan kanske i slutändan även kan fungera för en slags träningsmall för er andra. Något åt det hållet är tanken i alla fall.

Det går ut på följande:
*Under testperioden kommer jag att
-träna mer (en högst varierande träning; springning, friskis, kung fu)
-äta nyttigare
-äta mindre

*Jag kommer mäta mig på alla möjliga ställen och även väga mig och skriva ner resultaten här.

*Dagbok på kost, och träning kommer skrivas varje dag.

*När testperioden är slut kommer jag göra en ny mätning på mina koppsdelar och se om det blivit någon skillnad och var skillanden då har skett.

Inga kommentarer: