måndag 4 augusti 2008

Kinadagbok Dag 11 - Måndag

Idag är det en sådan dag då jag bara längtar hem. 2 ovanligt hårda träningar med mycket smärta och en tränare som hela tiden vill att man skall slå och sparka snabbare än när man redan tar i och sparkar sitt snabbaste trots smärtan, speciellt i benen sedan all överstretchning och alla tidigare benövningar. Lägg även till 30grader solsken och värme samt att man är övertrött eftersom man hela tiden gör sitt hårdaste under hela träningen, annars blir tränaren inte nöjd. Det blir att man räknar dagarna tills allt är över och när det väl är över och jag kommit tillbaka till Sverige, så skall jag inte röra mig på en hel vecka. Bara sitta framför datorn och gotta mig.

Mysig allé vi vandrade genom under morgonpromenaderna och
restenav dagendå vi vandrade runt i området.


Jag fick förresten aldrig köpt skorna. Det var tydligen förbokning och en vecka räckte inte. Aja, mer pengar åt att köpa souvenirer som jag iof annars ändå hade köpt upp. Dags att sova igen. Imorgon är det en ny dag full av träning.

Inga kommentarer: