onsdag 13 augusti 2008

ETA 16 dagar

Om 16 dagar börjar jag på mitt nya jobb. Inom samma företag men jag slipper äntligen supporten :) Äntligen får jag vanliga arbetstider (08-16.30,17) och ingen helg. Skall bli gött, för då kan man äntligen bland annat sätta igång seriöst med träningen igen och inte heller längre känna att dagarna bara försvinner för att man inte hinner göra något efter jobbet. Att man äntligen får ett liv.

För övrigt så har jag tidigare varit på en uppföljnings-forkningsundersökning på Sahlgrenska. Undersökningen handlade om benskörhet och lite annat sådant. Fick ligga i massa roliga maskiner som snurrade runt o tog kort på skelettet o grejer. Så fick jag se roliga mätvärden sedan första undersökningen då jag var 18,6år. Shit vad värdena skiljde sig. Då vägde jag ca 62kg och nu vägde jag ca 67kg. Båda vägningarna var med kläder på. . Jag måste sett väldigt tanig ut när jag var så liten eller så var jag väldigt vältränad, beroende på hur man ser på det. :D Första undersökningen fick jag biobiljetter och denna undersökningen fick jag istället cash för. Alltid roligt och välbehövligt.


Häromdagen fyllde morfar 90år. Då var vi ett 30tal personer hos morsan. Av mig o Louice fick han en korg med fin Whiskey(10åring single malt), snus, lotter, korsord och en pocket med Jan Guillou. En väldigt enkel man med väldigt enkla önskemål i livet ;).

Mina tavlor jag beställt från Artgeist.com kom även o jag var o hämtade ut dem innan jobbet idag. Har dock ej packat upp dem ännu, utan gör det när jag kommer hem. Får se om det dyker upp lite kort på dem så småningom.


Om ca 1 timma får jag gå hem från jobbet o då blire att sätta sig o börja försöka programmera lite o kolla på lite anime och så. Jag och Jawz har nämligen börjat planera och även så smått starta upp ett litet spelprojekt och jag kommer då stå för programmeringen och Jawz för grafiken.

Inga kommentarer: