onsdag 2 juli 2008

Ni hao!!

Ni hao eller Hej som man säger på svenska!

Då var man tillbaka i Sverige igen och dessutom på jobbet. Har bara vilat upp mig under min sista tid på semestern sedan jag kom tillbaka från Kina. Kan säga att det var en av de bästa resor jag gjort, men samtidigt den enda resan som jag verkligen haft lust med att bara ta bästa första flyget hem för jag aldrig någonsin i hela mitt liv längtat hem så mycket som tidigare. Detta pga den sjukt hårda träningen jag fick genomlida under vistelsen där nere, men ändå den bästa träningen jag varit med om. Men nog om detta, det kommer bli mycket mer beskrivet av detta framöver eftersom jag nämligen skrivit dagbok under hela resan.

Skall även fixa bilderna så fort jag orkar ta tag i dem och försöka presentera dem på något vettigt och trevligt sätt. Antagligen hamnar de på samma ställe som bilderna för egyptenresan ligger, som jag och Emma gjorde i mitten på November förra året men hur som helst meddelar jag när detta ligger uppe.

Inga kommentarer: