måndag 16 februari 2009

Lägesuppdatering

Tjo!

Var ett bra tag som vanligt sedan jag skrev men tänkte ändå hålla er snabbt uppdaterade lite om vad som händer i mitt liv. I mitt förra inägg skrev jag om massa olika projekt jag skulle börja med. Såhär ser de ut idag.

Flytt:
Har skaffat mig en bostadsrätt, 2:a på 53m2. Mysig sak som jag kommer flytta in i senast 1:a Maj, kanske tidigare. Undertiden flyttar jag kort in hos Louice o bor där. Skall bli mysigt. Vi kommer bo ca 2 gårdar ifrån varandra sedan. Ganska praktiskt, eller hur?

Skidresa:
Skidresan var kanon! Vi var i Funäsdalen och åkte. Ca 10-20 minusgrader hela tiden och 2-3dm+ snö och fint väder. Louice fick även för första gången åka skidor.Riktigt bra gick det för henne till slut. Jag åkte bräda som vanligt och mycket bastande och hoppa i snön blev det.

Träning:
Träningsfronten går ganska bra, dock mindre bra med bantningen. Istället för att gå ner i vikt, väger jag ungefär lika mycket och har istället omfördelat min kroppsmassa. Så det jag går ner i fett, går jag upp i muskler. Har dock gått ner 2st skärpstorlekar; alltid något men ändå. Har inte hunnit börja i boxningen ännu, men det kommer samt att jag även börjat träna karate på onsdagar. En barndomskompis i en karateförening som jag gått i tidigare år, håller i träningen där, så jag är med på onsdagar när det är extraträning.

Det var allt för mig denna gången och tills senare, så höres vi!

1 kommentar:

Louice sa...

Fin kommentar jag fick :) Tack så otroligt! Ska jag kanske berätta om mina projekt för året (du frågade ju, kommer du ihåg?)
Jo, jag ska lära mig skriva bra svenska :)
Vi ses, min blivande sambo;) Pusspuss