onsdag 29 oktober 2008

Skaffa din egen lådsaspojkvän!


""Finally, a real man..."

Haven't you always longed for a guy who is extravagant with his compliments, who knows all the right things to say, who is charming, considerate, AND drop dead gorgeous?

Are you sick and tired of utterly clueless guys who are incapable of fulfilling your relationship requirements?

Are you looking for that special person who knows EXACTLY what you want from a guy?

Look no further.

Months of scientific research and vast sums of money have enabled us to create the perfect man. He will always be in a good mood, he will think you look just perfect 24 hours a day, he won't make any mess or exude any noxious odors, and he is simply bursting at the seams to tell you just how wonderful you are.

So wave goodbye to your boyfriend blues and bask in the adoration you deserve, from the guy who's got it all! And, yes, it plays on your HDTV.

By Lagoon, so you know it's good. Buy yours now and fall in love!

Featured in the book "Gifted - 1,000 Gift Ideas for Everyone in Your Life" by Sarah Weidman."

http://www.bitwisegifts.com/page/bg/PROD/29003


Japp ni hörde! Nu är den massproducerade lådsaspojkvännen din för bara dryga 100-lappen!

Det hela började med att jag satt helt sonika på jobbet o lyssnade på RixFM Webradio så ringde det in någon tjej o efterfrågade denna DVD. Andra lyssnare ringde in och tipsade om vart det gick att få tag i DVD:n. Tydligen skall detta vara en populär DVD, så blev såpass nyfiken att jag googlade upp det. Då hittade jag bla följande på youtube:






Jag kunde inte hålla mig för skratt asså! WTF?!?! Skall detta vara ett skämt eller w00t?!? Ja menar, ingen kan ju ta detta seriöst, eller? Jo, möjligtvis de som är i ständig självbräftelse. Ett ord kan sammanfatta detta: PWNED! Går någon verkligen på det här? Jo antagligen annars skulle det inte finnas till, men ändå lixom. Ni förstår vad jag menar. Hur som helst. Njut o skratta!

1 kommentar:

Louice sa...

Sikken ny snygg design du har skaffat dig! Passar skitbra tycker jag! :)
Ses sen, puss puss puss!